Παρασκευή 7 Μαρτίου 2014

Ασθενείς, φάρμακα, γιατροί και το αδηφάγο κομματικό κράτος των αγρίων Λόγοι και αντίλογοι του διαδικτύου και Α τ ά κ ε ς


από τον επαναπατριζόμενο Πολίτη Βάιο Φασούλα


Διαβάζουμε ενδιαφέρουσα επιστολή-συνομιλία ακριβώς όπως την είδαμε στο facebook  https://www.facebook.com/haris.mantellos?hc_location=timeline από επαρχιώτη καρκινοπαθή και με άλλα σοβαρά προβλήματα υγείας, που παρακαλώντας σε φίλο του, του λέει: «Γράψε κάτι σε παρακαλώ, μας σκοτώνουν, βάσει σχεδίου. Έχουν γεμίσει οι κολώνες με κηδειόσημα, ηλικιωμένων και ανθρώπων των ασθενέστερων τάξεων. Πήγα σήμερα να γράψω τα φάρμακά μου και τα φάρμακα του πατέρα μου, στον παθολόγο που πάω τα τελευταία χρόνια. Μου είπε πως η αγωγή μου κοστίζει πάνω από τριακόσια ευρώ και για να μου τη συνταγογραφήσει πρέπει να του δώσω τουλάχιστον πενήντα ευρώ. Όταν αρνήθηκα μου είπε ότι λόγω του πλαφόν στη θέση μου μπορεί να εξυπηρετήσει δέκα ασθενείς παίρνοντας δέκα ευρώ από τον καθένα. Με ασθενείς σαν κι εμένα θα το κλείσει το μαγαζί. Τον ρώτησα αν εξαιρούνται από το πλαφόν κάποιες ασθένειες και μου απάντησε μόνον οι μεταμοσχευμένοι. Μου πρότεινε να πάω σ’ ένα κοντινό κέντρο υγείας, εκτός πόλης, για να τα γράψω, αρκεί να σπαταλήσω τη μέρα μου στην ουρά.
Σηκώθηκα να φύγω, λέγοντας του πως θα το ερευνήσω το θέμα. Με φώναξε σαν να μου έκανε χάρη και μου είπε πως για τελευταία φορά θα μου τα γράψει, μόνον για ένα μήνα με δέκα ευρώ.
Έφυγα και πήρα τους δρόμους Έβλεπα τα χαρτιά και νόμιζα πως γράφουν το όνομά μου, το όνομα του πατέρα μου, του Γιάννη που χρειάζεται Ινσουλίνες και μετρητές, της Βάσως που είναι οροθετική, του... της.... Πνίγομαι! Στα πενήντα μου, νιώθω προγραμμένος, καταδικασμένος. Ακόμη κι αν τον καταγγείλω, ο τόπος είναι μικρός, ποιος με βεβαιώνει πως δεν θα με διώξουν και οι συνάδελφοί του; Άσε που δεν είμαι ρουφιάνος. Πρέπει κάτι να κάνουμε, ο Ναζισμός είναι εδώ και ήδη εξολοθρεύει τους πιο αδύναμους»…
Ο γράφων, έχοντας και ο ίδιος γνώσει του φαύλου κύκλου που επικρατεί και άσχετα από την ανώνυμη καταγγελία-διαμαρτυρία του σχολιάζοντας ευρύτερα απαντά ως εξής:
Και το όνομα του ασθενή χρειάζεται. Καταγγελία ανώνυμη δεν γίνεται. Προφανώς ο ασθενής δε θέλει να γίνει ρουφιάνος, όπως ομολογεί και ο ίδιος. Κι ούτε μπορούμε να βάλουμε όλους τους γιατρούς στο ίδιο τσουβάλι. Εξάλλου, κρούσματα τέτοιας συμπεριφοράς αν μη τι άλλο δείχνουν το ηλίθιο «σύστημα υγείας» που έχουμε και πως κάποιοι γιατροί αναγκάζονται να καταφεύγουν σε ανήθικες ενέργειες, που ωστόσο δεν τιμούν ούτε τη μακρόχρονη και επίπονη πορεία τους στα πανεπιστήμια ούτε τον όρκο τους.
Μεγάλο θέμα. Χρειαζόμαστε ίσαμε με διακόσιους βιβλιοπώλες υπουργούς να ρυθμίσουν το «σύστημα υγείας» και παράλληλα οι Πολίτες οφείλουν να «στήσουν» το «κράτος» στον τοίχο. Αυτό είναι ο μεγαλύτερος κλέφτης και απατεώνας. Αυτό το… κράτος, το ανήθικο και ξετσίπωτο, ο δέσμιος αχταρμάς, προσκυνητής και δούλος σε ξένους ιμάντες, αυτό το … κράτος που μετέτρεψε την Ελλάδα σε κομματικό μαντρί, σήμερα διεκδικεί και πάλι την ψήφο των Πολιτών σε τοπικό, ηπειρωτικό-περιφερειακό, εθνικό και ευρωπαϊκό επίπεδο. Αυτό το ανήθικο και ανάλγητο «κράτος» έχει δημιουργήσει το αλαλούμ και στον τομέα της υγείας και ακόμα περισσότερο έχει φέρει σε αντιπαράθεση και το γιατρό και τον ασθενή και τον φαρμακοποιό, βεβαίως με πρώτο θύμα τον ασθενή=το σύνολο της κοινωνίας.
Οι κλέφτες που ρημάξανε τα ταμεία και τώρα ρημάζουν και τις τσέπες των ασθενών και ολόκληρης της κοινωνίας πρέπει να οδηγηθούν χεροπόδαρα και φτυμένοι, ιδιαίτερα από κείνους που δεν μπορούν να αγοράσουν τα φάρμακα και το σάλιο τους είναι δηλητήριο, στη δικαιοσύνη. Από κει και μετά αν η κατάσταση δεν αλλάξει, αλίμονο. Οι ασθενείς, σε βάρος της υγείας τους, έχουν ήδη αρχίσει να κάνουν οικονομίες και στα φάρμακα και στις επισκέψεις και αυτό μπορεί να επιβεβαιωθεί και από τα ίδια τα φαρμακεία και από τους γιατρούς, εκείνους που ο παραπονούμενος καρκινοπαθείς συνάνθρωπός μας αναφέρει…
«EΕ». Ελλάδα, Τρίκαλα, Μάρτιος 06  2014 pelasgos@fasoulas.de   www.fasoulas.de