Πέμπτη 2 Αυγούστου 2012

Βιντεο - Καλοκαιρινό μπουρίνι «έπνιξε» την Θεσσαλονίκη

Καλό μήνα μας είπε ο ουρανός το απογευμα τις Τεταρτης 1 Αυγουστου 2012 στην Θεσσαλονικη  .....
Ενα μπουρινι που κρατησε το πολυ 10 λεπτα ηταν αρκετο για να πλυμμηρισουν τα παντα ...
Δειτε το βιντεο


πηγη koutsompolis