
7:20 π.μ.

karditsa-city
Διάρρηξη
σε αυτοκίνητο της ΔΕΥΑ Σοφάδων σημειώθηκε τα ξημερώματα της Παρασκευής.
Η λεία των διαρρηκτών ήταν ένα κομπρεσέρ και διάφορα μικροαντικέιμενα η
αξία των οποίων προσεγγίζει το ποσό των 1.500 ευρώ. Η διάρρηξη έγινε
αντιληπτή το πρωί της ίδιας μέρας και ο Πρόεδρος της ΔΕΥΑΣ Νίκος
Μπαντέλας κατέθεσε μήνυση κατ’ αγνώστων στο ΑΤ Σοφάδων.
Ο Δήμαρχος Σοφάδων Μπάμπης Παπαδόπουλος
,
με δηλώσεις κάλεσε του δημότες να βοηθήσουν στην περιφρούρηση της
περιουσίας του Δήμου, η οποία είναι περιουσία όλων μας. Οι δημότες
μπορούν να ενημερώνουν το ΑΤ Σοφάδων σε περίπτωση που εντοπίζουν ύποπτες
ενέργειες