Η Χρυσή Αυγή παραμένει δίπλα στον ελληνικό λαό κάνοντας τις υποσχέσεις πράξεις. Η Τ.Ο Καρδίτσας για άλλη μια φορά πραγματοποίησε χθες το απόγευμα κίνηση αλληλεγγύης στις ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ οικογένειες, που πραγματικά χρήζουν βοήθειας, μοιράζοντας δωρεάν τρόφιμα. Μένουμε δίπλα στο ίσως πιο ιερό πράγμα που έχει η ΕΛΛΑΔΑ, την οικογένεια. Μένουμε δίπλα στον ΕΛΛΗΝΙΚΟ λαό και στις ανάγκες του.

Χρυσή Αυγή Τ.Ο Καρδίτσας
4:48 π.μ.
karditsa-city





