Κατά μεσής του καλοκαιριού και με
τις συνηθισμένες πλέον διαδικασίες εξπρές, η μνημονιακή συγκυβέρνηση προχωρά σε
ένα πρώτης τάξης έγκλημα σε βάρος της χώρας και του λαό. Διαχωρίζει την
Αγροτική Τράπεζα Ελλάδος σε «καλή» και «κακή» και χαρίζει το υγιές κομμάτι στην
τράπεζα Πειραιώς.
Για άλλη μία φορά εμπαίζουν τον
ελληνικό λαό. Ο ίδιος ο πρωθυπουργός ήταν αυτός που διατεινόταν στις 14 Ιουνίου
πως η ΑΤΕ θα πρέπει να βοηθηθεί και να παραμείνει δημόσια. Αντ' αυτού, πιστός
στις επιταγές της τρόικα, παραδίνει στην τράπεζα Πειραιώς το σημαντικότερο
εργαλείο ενίσχυσης της αγροτικής παραγωγής, τη διαχείριση των δανείων που έχουν
πάρει χιλιάδες αγρότες. Μαζί με αυτά και το 70% της αγροτικής γης της χώρας,
αυτό που είναι υποθηκευμένο μέσω των δανείων.
Αποτελεί σκάνδαλο και πρόκληση να
χαρίζεται μια δημόσια τράπεζα που δεν έχει στηριχτεί από το κράτος σε μια
ιδιωτική τράπεζα που ανακεφαλαιοποιήθηκε με τα λεφτά του ελληνικού λαού.
Το σχέδιο της υποτελούς κυβέρνησης
ΝΔ – ΠΑΣΟΚ –ΔΗΜΑΡ είναι ξεκάθαρο: Κοινωνικοποίηση ζημιών – Ιδιωτικοποίηση
κερδών.
Ο ελληνικός λαός όμως δε θα
επιτρέψει αυτό το έγκλημα, αυτή τη ληστεία. Ο ΣΥΡΙΖΑ θα σταθεί στο πλευρό των
εργαζομένων της ΑΤΕ και θα συμμετέχει σε όλες τις προσπάθειες όχι μόνο να
παραμείνει η ΑΤΕ δημόσια αλλά και να συμβάλλει στο μέλλον στην παραγωγική
ανασυγκρότηση της χώρας.
Σήμερα το πρωί κλιμάκιο του
ΣΥΡΙΖΑ, μαζί με το βουλευτή Μαγνησίας Αλέξανδρο Μεϊκόπουλο, έδωσε το παρόν στο
κεντρικό κατάστημα της ΑΤΕ, στηρίζοντας την πρώτη απόλυτα πετυχημένη απεργία
των εργαζομένων.
10:30 π.μ.
karditsa-city





