Παρασκευή 27 Ιουλίου 2012

Συνέντευξη τύπου του περιφερειάρχη Θεσσαλίας για τον ένα χρόνο διαχείρισης από την αιρετή Περιφέρεια των ιδιωτικών επενδύσεων μέσω του Αναπτυξιακού Νόμου 3299/04


Κώστας Αγοραστός: «Με πολλή δουλειά, ενότητα, αφοσίωση, συνεργασία και συνέργεια, πετυχαίνουμε. Και έτσι συνεχίζουμε»


Συνέντευξη τύπου παραχώρησε σήμερα ο περιφερειάρχης Θεσσαλίας κ. Κώστας Αγοραστός για τον ένα χρόνο διαχείρισης από την αιρετή Περιφέρεια των ιδιωτικών επενδύσεων μέσω του Αναπτυξιακού Νόμου 3299/04. Όπως ανέφερε χαρακτηριστικά:
«Από την πρώτη στιγμή που αναλάβαμε αυτή τη δικαιοδοσία χαράξαμε μια ενιαία στρατηγική που στηρίζεται σε τρείς άξονες: 1) ίση αντιμετώπιση όλων των επενδυτών, 2) σωστή οργάνωση και ο συντονισμός των υπηρεσιών 3) διεκδίκηση κονδυλίων από τους κεντρικούς φορείς, ώστε να σταματήσει αυτή η στρεβλή κατάσταση που υπήρχε τα προηγούμενα χρόνια, όπου οι επενδυτές έκαναν να πληρωθούν ένα με δύο χρόνια. Παραλάβαμε 190 επενδυτικά σχέδια που είτε βρισκόταν σε εξέλιξη, είτε τότε ξεκινούσαν και πραγματοποιήσαμε 180 ελέγχους σε ολόκληρη τη Θεσσαλία. Παράλληλα διεκδικήσαμε και πήραμε από το Σεπτέμβριο του 2011 έως σήμερα 53 εκατ. ευρώ για αποπληρωμή επενδυτικών σχεδίων. Έτσι εξοφλήσαμε ότι χρωστούμενα υπήρχαν από παλαιές επενδύσεις και αποπληρώνουμε καθημερινά τις νέες. Χαράξαμε μια ανατρεπτική δημιουργική πολιτική που παράγει προϋποθέσεις επανάκτησης της αξιοπιστίας της πολιτείας προς τον πολίτη μέσα σε μια τραγική υφεσιακή περίοδο που βιώνει η χώρα».
Ο περιφερειάρχης επεσήμανε ακόμη ότι κάθε επενδυτής που ελέγχεται είτε για την ολοκλήρωση της επένδυσης είτε για την πιστοποίηση του 50% εξοφλείται άμεσα. Δεν παρέλειψε δε να ευχαριστήσεις τις υπηρεσίες της Περιφέρειας αλλά και όλους όσους βοήθησαν προς την κατεύθυνση αυτή δίνοντας μια νέα διάσταση κλίματος εμπιστοσύνης. «Πρόκειται για μια μοναδική συγκυρία από τότε που ισχύει ο Αναπτυξιακός Νόμος και αυτό γιατί η καλή συνεργασία των υπηρεσιών μας με τα αρμόδια Υπουργεία και η στρατηγική που χαράξαμε, έφεραν τα αποτελέσματα αυτά. Έτσι στέλνουμε το μήνυμα ότι με πολλή δουλειά, ενότητα, αφοσίωση, συνεργασία και συνέργεια, πετυχαίνουμε. Και έτσι συνεχίζουμε», υπογράμμισε ο κ. Κ. Αγοραστός.
Ακόμη τόνισε ότι αναμένεται ένα νέο πρόγραμμα για μικρομεσαίες επενδύσεις και το οποίο θα διαχειρίζεται η Περιφέρεια Θεσσαλίας και το οποίο θα απευθύνεται και σε νέους επενδυτές (μικρής ηλικίας) κάτι το οποίο έχει καθυστερήσει αρκετά από το Υπουργείο Οικονομικών.


Η αιρετή περιφέρεια Θεσσαλίας παρέλαβε

ΠΛΗΡΕΣ ΚΕΙΜΕΝΟ