Τρίτη 27 Ιουνίου 2017

Ευχαριστήρια δήλωση του κ. Βικτ. Βενουζίου για την εκδήλωση αποκαλυπτηρίων του Μνημείου Ευγνωμοσύνης και Αναγνώρισης

Ο κ. Βικτ. Βενουζίου δωρητής του “Μνημείου Αιώνιας Ευγνωμοσύνης και Αναγνώρισης” που ανεγέρθηκε στην Τ.Κ. Αμαράντου εκφράζει δημόσια τις ευχαριστίες του για την μεγάλη συμμετοχή του κόσμου στην εκδήλωση των αποκαλυπτηρίων που πραγματοποιήθηκε την περασμένη Κυριακή 18 Ιουνίου σε συνδιοργάνωση με το Δήμο Καρδίτσας:
“Αγαπημένοι μου Μαστρογιαννίτες, αγαπημένοι μου Καρδιτσιώτισες και Καρδιτσιώτες , αξέχαστοι συμμαθητές μου και φίλοι , υπέροχοι πρώην γείτονες μου και γνωστοί.
Σας ευχαριστώ θερμά από τα βάθη της καρδιάς μου για την αυθόρμητη και αθρόα παρουσία σας στη εκδήλωση των αποκαλυπτηρίων του μνημείου «Αιωνίας ευγνωμοσύνης και αναγνώρισης» που ανεγέρθηκε για να τιμηθούν οι κάτοικοι του ΑΜΑΡΑΝΤΟΥ (π. Μαστρογιάννη) , οι οποίοι έσωσαν την ζωή ολόκληρης της Εβραϊκής κοινότητας Καρδίτσας 62 άτομα και άλλους 20 των Τρικάλων , Βόλου και Θεσσαλονίκης στα μαύρα χρόνια της Γερμανικής κατοχής 1941-1944.
Έχω παραστεί σε πολλές αντίστοιχες εκδηλώσεις και έχω οργανώσει αρκετές παρόμοιες, αλλά αυτό το μεγαλείο του ΑΜΑΡΑΝΤΟΥ δεν το φανταζόμουν ποτέ και πιστεύω ότι δύσκολα θα επαναληφθεί.”